DRUŠTVENE MREŽE – Budi svoj!
PIŠE: Sanija Hasanić
Kanali društvenih mreža već dugo nisu nepoznanica i mnogi klijenti ih vješto ili manje vješto koriste u svakodnevnoj komunikaciji sa svojim konzumentima, odnosno klijentima.
Ono o čemu bih kratko samo željela napisati par riječi su centralizirane i uniformirane komunikacije.
Zamislimo da imamo klijenta XX kojem možda i nije mjesto na Facebooku, a koji svoju komunikaciju forsira na toj društvenoj mreži jer mu centrala tako zbori.
Osim što mu nalaže to, ta ista centrala mu govori i koji ton moraju slijediti postovi na XX-ovoj stranici, kakve fotografije, odnosno ilustracije će se na stranici smjeti objavljivati te koliko često će se postovi objavljivati. Koji se postovi sponzoriraju, odnosno boostaju i kako cijela komunikacija izgleda na van.
Nekim tvrtkama Facebook ili iznimno popularni Instagram zapravo ne trebaju i to treba otvoreno reći.
A ako već klijent silno želi biti prisutan onda mu treba sugerirati da komunikaciju prema fanovima odnosno pratiteljima/followerima prilagodi kulturi kojoj se obraća, naciji kojoj pišemo te vremenu u kojem jesmo. Nešto što je možda hit ilustracija u Finskoj u Hrvatskoj stvarno ne drži vodu i slično…
Uniformiranost i jedinstveni pristup nije pravi pristup.
Zato postoje agencije za društvene mreže, mi agencije za odnose s javnošću koje se bavimo i digitalnim sektorom te agencije za digitalni marketing.
Mi pratimo što publika konzumira, znamo s njom komunicirati i postojimo kako bismo komunikaciju usmjerili na pravi način – da prenesemo osnovnu poruku, poštujemo konzumenta/klijenta, pokažemo mu svima da nam je važan i sve što objavimo pazimo da bude relevantno podneblju i državi u kojoj jesmo.
Društvene mreže su živi organizmi, danas življe nego ikada…
Koristite ih, budite otvoreni, pokažite stav, pokažite tko ste i ljudi će vam, garantirano, biti skloniji i stvorit ćete realnu bazu onih koji vas prate jer vas vole, a ne jer ste ih kupili plaćenom objavom.
I najvažnije od svega – budite autentični. Vaša centrala možda ima pravila, zauzmite se, koliko je moguće, da stvorite vlastitu bazu ljudi na području na kojem poslujete koja će vas pratiti jer ćete s njom komunicirati na pravi način. Na koncu, zato postoje službene stranice i profili, koristite ih kako treba 😊